wtorek, 7 lutego 2012

Relacja Targi ISPO 2012 - Vol.2 "Razor"

I kolejna relacja tym razem na tapetę trafił RAZOR

Zacznę od tego co znacie i czego się już spodziewacie. Mamy tu dwie hulajnogi. Najwyższy profesjonalizm w Razorze nazwany hucznie "PhaseTwo" - czyli drugą fazą i po przeczytaniu tego i zapoznaniu się ze zdjęciami mało kto się z tym nie zgodzi.


Pierwsza z nich - biało zielona sygnowana nazwiskiem "Jason Beggs", który reprezentuje Team Razor od 2009. Najbardziej przyciąga uwagę kierownica wysoka aż na 630mm i szeroka na 535mm. Będzie ona doskonałym rozwiązaniem dla wysokich riderów. I nareszcie Razor wyprodukował miękkie gripy, bo chyba każdy kto miał kontakt z ich hulajnogami przyzna, że gripy były fatalne. Łożyska maszynowe zintegrowane. Widelec produkowany z jednego elementu w USA z systemem kompresji HIC. Podwójna obejma 35mm. Główka decku o nachyleniu 83 stopnie. Deck o długości 520mm i szerokości 110mm
z griptapem zaprojektowanym przez samego Jasona. Do tego wszystkiego 110mm zielone full metal core z laserowym zdobieniem. 



Sam Jason tak mówi o hulajnodze zaprojektowanej przez siebie:
 "Zaprojektowałem hulajnogę dla riderów podobnych do mnie, którzy chcą gładkiej i miłej jazdy. Idealna dla większych riderów jak ja sam. Posiada HIC oraz zintegrowane stery co sprawia że widelec i stery są ładnie schowane i porządnie ściśnięte. To właśnie taka jakość jakiej oczekują dzisiejsi riderzy. Inne rzeczy które wprowadziłem to 3 stopniowy backsweep to wg. mnie nie jest za dużo ani za mało. Kierownica nie jest za szeroka a jej grubość perfekcyjna. Kolory wybrałem sam griptape zaprojektowany przez mojego bliskiego kolegę - miejski wygląd - naprawdę pasuje do nowego Razora".

 


Druga z nich - czarna sygnowana nazwiskiem "John Radtke" który jest prawdziwym weteranem będącym w Razor Team od 2006. Większość rozwiązań w tym modelu jest taka sama jak w tym opisanym powyżej. Jednak jest jedna zasadnicza różnica poza oczywiście kolorem i grafiką na griptapie. Całkiem nowa kierownica T-bar style wysokość 592mm i szerokość 535mm co z pewnością przypadnie do gustu wszystkim szukających szerszych kierownic których brakuje na naszym rynku. 


Oto osobista recenzja Jona Radtke o sygnowanej jego imieniem hulajnodze:
" Moja hulajnoga była tworzona z uwzględnieniem wielu czynników na które zwracam uwagę jako profesjonalny rider. Zaczęliśmy od decku kierując się na to aby był bardzo mocny i dobrze rozkładał siły podczas lądowania. Potem przeszliśmy do widelca, który powstał z aluminium typu T-6 co sprawia że jest bardzo wytrzymały i naprawdę super lekki, wg. mnie na rynku nie ma innego który mógłby się z tym porównywać. Kierownica jaką wybrałem jest bardzo klasyczna w kształcie T co ułatwia mi robienie rotacji hulajnogą . No i koła są doskonałe. Wyglądają normalnie ale to co czyni je wyjątkowymi to zastosowany uretan - są szybkie od dnia gdy je kupisz i takie pozostają. Z pewnością zauważysz że ich szybkość nie spada podczas użytkowania. To wspaniałe że mogę uczestniczyć w tworzeniu (Fazy Drugiej) i teraz każdy rider będzie mógł dysponować tak samo dobrym sprzętem jak profesjonaliści. Fakt że mogłem włożyć coś od siebie w ten projekt to coś wspaniałego. FazaDruga to droga do promowania Team Razor i tego co mają w wyobraźni riderzy. Możesz teraz zobaczyć i poczuć się tak jak my. Stworzenie tych hulajnóg i części kosztowało wiele czasu i cięszkiej pracy z uwzględnieniem sugestii riderów jeżdżących od wielu lat."








FOTO stoiska targowego RAZOR









EKIPA Santre

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz